dinsdag 15 februari 2011

De webwereld van Erik de Zwart

Naam: Erik de Zwart
Beroep: Radio dj
Twittervolgers: 6600+
Uren online: 24 uur, via mijn mobiel en iPad


Twitter:
"Ik twitter echt over van alles, bijvoorbeeld over de leuke filmpjes die ik tegenkom. Mijn laatste tweet was een link naar dat hele grappige filmpje van Rutger van Castricum van Powned. In een tuigdorp speelt hij samen met een corpulente dame die Belvilla reclame na. Dat filmpje is zo grappig, dat moet je wel even delen met elkaar."

Favorieten
"Ik kijk veel op nieuwssites zoals Nu en de Telegraaf. Geen Stijl vind ik ook erg grappig. Sites waar ik zelf bij betrokken ben bezoek ik vaak dus Radio Veronica en Top 40. RTL Boulevard doe ik ook af en toe dus ik moet wel op de hoogte zijn van de laatste roddels en de dingen die gebeuren in de entertainmentwereld. Op internet vind je veel entertainmentnieuws.
Muziek luister is vooral via de radio en toch minder online hoewel ik natuurlijk wel een spotify abonnement heb. Ik was laatst op Ibiza en op het strand hoorde ik een geinige plaat. Die heb ik toen online opgezocht: Avenue du gare van de band Tape Five. Echt heel leuk."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten