donderdag 27 januari 2011

De webwereld van Catherine Keyl

Naam: Catherine Keyl
Beroep: presentator
Twittervolgers: 2500+
Aantal uren online: 3

Catherine.nl
"Mijn eigen website is een online magazine voor vrouwen. Er zitten veel verschillende rubrieken op: onder andere over eten (dat is onvermijdelijk bij mij want er moet gesmikkeld worden) reizen, gezondheid en spiritualiteit. Zo'n vijftien duizend mensen per week ontvangen de nieuwsbrief, dus da's een flink aantal per maand. "Menig maandblad zou daar trots op zijn. We zijn nu ook bezig om samen te gaan met een tijdschrift, ik kan nog niet zeggen welke, maar dan worden we nog groter."

Nieuws
"Ik lees veel kranten online, Telegraaf, Volkskrant, nu.nl en ook het Financiele Dagbled, dat vindt ik echt een hele goede krant. Daarnaast volg ik ook het Franse nieuws redelijk goed. Onder andere via Au Feminin."

Uitzending Gemist
"Ik probeer veel televisie te kijken, maar ik doe ook wel eens een avondje wat anders. En dan is er altijd wel iemand die iets gezien heeft wat ik natuurlijk had moeten zien. En dan kijk de programma's terug via uitzendinggemist. Ik vindt het een rare onoverzichtelijke site. Je moet 86-duizend omwegen de juiste pagina vinden. Waarom niet gewoon tjak meteen erheen.
Ik heb laatst gekeken naar dat programma van  Ali B. op volle toeren met Willeke Alberti. Toen zei iemand: je moet naar die aflevering kijken met Lenny Kuhr die was nòg beter. Dus die moet ik nog even terugzien en daar ben ik heel benieuwd naar."

Oprah
"Ik kijk ook naar de site van Oprah want het is natuurlijk wel een fenomeen die vrouw. Ik wou dat ik haar website had, ik vind 'm geweldig. je kunt gewoon zien dat daar heel veel geld achter zit. Bij ons is het toch eigenlijk een beetje een vrijwilligersblaadje, want iedereen schrijft voor niks. Dat is omdat websites gewoon niet zoveel geld opbrengen. Het laatste filmpje wat ik van Oprah heb bekeken was een fragment over de halfzus die ze niet kende. Ik denk niet dat mijn site zo groot kan worden, dat kan alleen wanneer je een dagelijkse show hebt en ik heb twee jaar geleden al gezegd dat ik dat niet meer wil. Maar ik zou wel een programma willen doen. Het borrelt altijd er er is altijd wel iets te beleven toch."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten